unirii, nr 12

Martie 20, 2011 § Lasă un comentariu

mă mănâncă pielea. capu-i bolnav.
linia maxilarului mă doare pe lângă amigdala dreaptă umflată.
am visat dragoste creștinească și-n vis îmi răsfiram picioarele și-mi păzeam coastele de lovituri. fața și-a încasat înmărmurită porția de tandrețe.
în taxi mi s-a proiectat prin ochi o serie de instantanee geografice verosimile – păduri, deșerturi, orașe, lunci, planete pustii – găselnițe recurente în visele mele nepopulate de bărbați.
mă întreb dacă bătaia din vise doare doar când dormi cu cineva. ne-am luptat pentru plapumă, libertate sau ceva de genul ăsta?
tu ce-ai visat?

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading unirii, nr 12 at Catmime's Weblog.

meta

