borges, vis 1

Ianuarie 27, 2011 § Lasă un comentariu

dumnezeule, l-am visat pe borges, stateam langa el in avion si era frumos, atat de frumos si orb fara sa fie orb. apoi a venit si a stat in casa noastra si ne intalneam noaptea in vechea bucatarie, unde ma furisam sa fur ciocolata sau gemuri uitate pe rafturi si era frumos, atat de frumos si batran fara sa fie batran. stateam langa el si il iubeam in linistea si rusinea mea, fara sa-i spun nimic. dar el stia.

si-apoi din Borges am trecut la altii. batranul meu care trebuia sa filmeze gaguri indoielnice, eu fugind intr-o rochie de epoca, patata de ciocolata, de doamnele diabolice de la garderoba care nu mi-ar fi iertat-o niciodata, parintii mei, care erau de acord ca batranul sa filmeze in casa noastra, irina stand picior peste picior undeva in noapte.

iar eu le-am spus tuturor. le-am spus cum am stat langa Borges in avion si l-am admirat in liniste, iar el m-a lasat. le-am spus cum aproape am simtit ca ma priveste. da, stiam ca e mort, chiar si in vis, dar asta nu ma facea decat sa il iubesc mai mult.

astazi termin ultimele pagini ale biografiei.
trebuie sa fie o cale sa ma intorc in vis.

Tagged: ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading borges, vis 1 at Catmime's Weblog.

meta

