how far would you (have me) go

Iunie 21, 2010 § Lasă un comentariu

By the instructions of Athena, he sowed the dragon’s teeth in the ground, from which there sprang a race of fierce armed men, called the Spartoí („sown”).

O sa încep să mă joc de-a Cadmus și-o să scuip fumul de la țigară prin cele două hăuri simetrice pe care le voi avea în gură. O să-mi plantez premolarii sacrificați în sol umed, mlăștinos, să crească păpuriș putred și măselariță din ei. O să-mi îndrept spatele, comportamentul, zâmbetul.

O să am vocație de ogar afgan, de mașină de tocat carne de bărbat ticălos, de om și nu de labă tristă, posedată din toate părțile de stări mici și posace. O să-mi odihnesc vocea și n-o să mai spun nimic. O să-mi închid premolarii pe beregata ta și-o să adorm.

O să-mi scuip dinții, iar zâna măseluță o să vină noaptea  la mine, goală, ademenitoare, învăluită în sârme ghimpate și o sa mi se așeze în gură. O să se culce doi ani și jumătate, timp în care nu o să se întâmple nimic. La un moment dat un japonez o să înceapă să treacă pe la noi. O să își scoată sticla și o să bem amândoi, eu printre sârme, el printre străini. 

 

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading how far would you (have me) go at Catmime's Weblog.

meta

