a yuppie dream

Martie 29, 2010 § Lasă un comentariu

„De bine ce ma plangeam de toate lucrurile muncitoresti care se infiltreaza in somnul meu, de telefoanele care suna si oamenii care musca de la birourile lor, in timp ce mintea mea se zbate in planuri din ce in ce mai complicate si repetitive … de bine ce. Pentru cateva clipe am crezut ca am iesit din acest ciclu; poate chiar s-a intamplat si am redevenit omul viselor mele.

Din curgerea unei intregi dupa-amieze de vhs optzecist cu peisaje desertice, case cu etaj din stuful domnului, adus de departe special pentru fantezia mea arhitecturala si doi versanti care curgeau spre cer din nisipul rosietic,  gasti de motociclisti si camionagii, focuri de arme si tipete de copii, mi-au ramas cateva secunde. Secundele cele mai goale si mai dragi.

In momentul in care ultima masina neagra s-a indepartat cu zgomote de cauciucuri scrasnind si dare de fum scuipate in urma, s-a auzit explozia. Nepasatoare, un zgomot ca oricare altul, o flama care a cuprins acoperisul, a maturat peretii, o explozie nepasatoare care mi-a inmuiat picioarele. M-am tarat inapoi din mijlocul drumului, de unde privisem masina demarand. Scara era intacta. Structura de rezistenta intacta. Locul copiilor furati ca niste sabine de vajnicele masini negre fusese luat de  niste  mici vietnamezi, carora acum le ardeau manutele si picioarele. Si ei – la fel de nepasatori. Mi-am infipt bratul drept intr-un vas cu apa si mi-am inchis ochii. Mission failed. End game. Cineva mi-a luat vasul din fata si a turnat apa in ghiveciul unei flori rahitice. M-am intors catre floare si i-am spus, si eu, nepasatoare, apa stinge, vezi, baga si tu mana.”

Tagged: ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading a yuppie dream at Catmime's Weblog.

meta

