un numar de striptease la bara de fildes

Februarie 16, 2010 § Lasă un comentariu

1. E un mecanism complicat si decadent care te misca sau, din contra, ceva simplu si animalic in fiinta ta care te impinge sa lasi in urma arta angajata? Solitudine in turnul de fildes pentru ca tii sa deghizezi Turnul Londrei? Dragoste de intermitente pentru ca nu exista suprastructura pentru continuitate, pentru un discurs logic? Sunt Eu de dragul Meu?

2. Poemul GIROSCOPULUI si cele doua nume pe care le-am purtat noi, atat de altfel in asemanarile noastre.  Tu esti Planeta Suz rotindu-te si-n juru-i si-n juru-ti, gravitandu-l uneori ca Venus, alteori ca Pluto. Eu sunt doar un titirez. Acestia au fost anii nostri impreuna.

3. Mocirla de sub talpi, iaurtul de capsuni dintre picioare, sufletul inghesuit in umflatura degetului rupt de la piciorul stang, o linie a vietii rapida si cruda in talpa cuiva. Batranule, ticalosule estet, astazi doar am mazgalit.

Tagged: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading un numar de striptease la bara de fildes at Catmime's Weblog.

meta

