Dicks are for my male friends

Decembrie 21, 2009 § 10 comentarii

… as the mind works in simple ways.

Agonizanta dimineata. In fast forward am facut sex cu un fel de cougar barbie doar ca mai putin cougar-ish, asta ca sa o imbrac intr-un atribut de care s-o pot dezbraca la fel de usor, lasand doar aroma de usoara batranete instalanda. M-am uitat in ochii ei, am lasat-o sa se urce deasupra mea, mi-am pus bratele in jurul ei, m-am auzit gandind: acum o sa vezi cum e cu o femeie si m-am trezit penetrata de cel mai mic penis din univers. De fapt nu m-am trezit, am continuat cu iubita mea mult prea matura, nemaipasandu-mi care din noi e concav si care convex, deranjata doar de faptul ca trebuia sa fac asocierea simpla dintre organe batrane si orogeneza hercinica. Sau caledoniana.

Si de la dragostea pentru Muntii Maracinului am sarit direct intr-un yaht, in largul oceanului planetar. Cu apa pana la brau, stand asa in barcuta de parca era cel mai normal lucru din lume sa devii una cu nisipul acvatic miscator din jur. Si mai aveam si nesimtirea de a fi calma, lamaze, zen, indestructibila pana la primul val care mi-a smuls cvasi-refugiul de sub picioare. In jurul meu au inceput sa apara turisti in costume de baie viu colorate, turisti care-si faceau rondul de inot si supravietuire. M-am gandit la barcuta pe care trebuie sa fi fost ei. Am vazut ca valurile deveneau din ce in ce mai familiare … erau valurile de langa tarm, singurele pe care le stiu. Eram aproape. Nu am mai intors capul sa vad pamantul.

In al doilea vis aveam corpul unui barbat. Sabotajul este evident. Mica nepotrivire deranjeaza. Eram *atat* de aproape de o revelatie care m-ar fi facut sa-mi schimb sexul sau sa devin lesbiana si sa-mi fac cadou un strap-on-dildo, in amintirea senzatiilor care mi s-ar fi putut revela in vis printr-o potentiala bresa in memoria colectiva a sexului viril. Trebuie sa existe o gaura in sistem. De cea care imi conduce subconstientul cu autoritate dictatoriala sa nu mai vorbim.

Tagged: , , ,

§ 10 Responses to Dicks are for my male friends

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Dicks are for my male friends at Catmime's Weblog.

meta

