wie sonst

Decembrie 15, 2009 § 2 comentarii

[ Limba romana nu e asa de permisiva cu nuantele cuvantului pe care ni-l putem spune. Nu sesizeaza antagonia, frica mea de caine batut si satisfactia de a te fi asezat in locul tau special, satisfactie autodevoratoare, care curge spre interior, ca un abis pe care il port intre picioare si care sfarseste prin a-mi sectiona haloul de sfintenie si stratul de ozon de deasupra capului.

Nici nu explica senzatia de maturitate subita care m-a cuprins si pentru care nu ma pregatisem cu productia de anticorpi. Ani de zile as fi putut sa-mi infig pumnul in mese tipand ca mie nu mi se intampla, nu imi vine, nu ma vad, nu se schimba, nu se face. Si uite-ma, uimita de ceea ce ti-am spus cu atata usurinta, tampita ca nu pot traduce. Immaturische Weltanschauung komplet kaput. Dintotdeauna mi-a fost cam frica de ceea ce-si fac oamenii ca noi, asa, in linistea unei mediocritati tihnite, intre o zi si poate-o alta. ]

Ma tot infior spontan de la o colectioara de snoave si chicoterii, Omul care aduce Pipi, cand a hlizeala cronica, cand a efect de kriptonita pentru super-eul meu melodramatic cvasi secret. Pe de alta parte, ma constip tot mai tare la gandul ca as putea, sau ca sunt deja sunt omul care aduce caca. Fur alle da!

§ 2 Responses to wie sonst

  • radu spune:

    Draga matza, avem gusturi comune. Si eu am chicotit la „Omul care aduce pipi”, e o carte ca lumea, nu are pretentia ca e mare literatura, dar are umor cu carul.

  • catmime spune:

    Mais oui, ma intreb unde am fi fara micile placeri vinovate de ascuns sub birou cand te intreaba cineva ce act de lectura intreprinzi.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading wie sonst at Catmime's Weblog.

meta

