disjointed…

August 11, 2009 § Lasă un comentariu

Aș vrea să mă deplasez pe străzi prin mitoză, dintr-o singură Ancă să iasă armate, podul diviziunii celulare între cartiere și stații, covoare persane verzi și moi de bălării rostogolindu-se alene înainte și înapoi. Când aș înflori, mi-ar crește perdele de Pașcani direct din țesătura primordială. Aș avea fluturi cu molii tatuate pe tot corpul dându-mi târcoale și m-aș întinde și pe verticală, doar doar să-i înec în mine. Mi-aș căsca gurile uitând că nu sunt carnivoră. Aș sta așa, lacomă și târândă, uitând de înmulțirile sexuate, liniștindu-mă în regnul meu anost și atemporal.

…sau dezarticulată până la dumnezeu și înapoi, cu dureri în toate colțurile, membrele și rotunjimile nepotrivite. Cu limba lobodă și slobodă, cu gândul la rechini și pittbul terrieri, la salivă și alte lucruri total irelevante. Reumatism care roade cartilaje, cancerul în zodia gemenilor, fierăstraie care imi zdrențuiesc picioarele, orgii de castori care se iubesc pasional în barajul din capul pieptului meu. Curge plastilina de culoarea mușchiului de pe mine. Pfff.

transmisiune gonzo-sinestezică pentru cigarettul d’apres.

***

Tagged: , , , ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading disjointed… at Catmime's Weblog.

meta

