on the yuppie hunt

Iulie 14, 2009 § 1 comentariu

puppyDupă ce zilele trecute plecam la drum entuziasmată de o nenorocită de ofertă la Generaţia X, la care băleam cu semi-moderaţie, ce-i drept, altfel o citeam la librărie de vara trecută, mi-a fost dat în cărţi la drum de noapte ploioasă şi dimineţi infecte să dau de tocmai unul din aceste specimene analizate şi disecate în cărţulie. The yuppie. My first real shit yuppie, doar ca asta avea să se confirme abia la munca de birou. Şi prin munca asta complexă pe care o întreprind eu birouind adeseori şi riscând febră musculară şi întindere de la clickuit search pe google, am dat de bastard în toată splendoarea lui, încadrându-se sublim şi fără strop de neruşinare în profilul clasic. Vârstă, poziţie, maşină, haine, vicii şi interese.

Acum aveam adevărata ecuaţie în faţă. Noi doi, masa de simpletoni care nu ne înţelegeau-acceptau din motive diferite, factorul V de la V1.Vârstă şi V2.Vastitatea teoretică a experienţei cumulate, sindromul bicefal de boschet şi de superioritate care percuta din mine. Mă uitam la yuppie-ul meu de moment fără să înţeleg dacă rejectejectul era cauzat de un mă faci să mă simt spiritual matură pentru mucozitatea vârstei mele sau de teama animalică de a fi prinsă în plină impotenţă socială şi medium class cu upgrade spre high. Contact high.

Şi cum I didn’t like you until you didn’t like me, iată-mă, căutând intrarea în labirint, hazardându-mă să zic că eşti uman, doar ca să-mi dau ocupaţie şi să-ţi colorez biografia fictivă, urbană, tânără şi profesională, dar nu suficient de criptată pentru a nu te găsi pe google, bastardule.

M-am tâmpit.

Tagged: , ,

§ One Response to on the yuppie hunt

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading on the yuppie hunt at Catmime's Weblog.

meta

