ce as face daca nu mi-ar fi tarse

Ianuarie 3, 2009 § 3 comentarii

Ar fi odată, că de ar fi fost deja, s-ar fi povestit, o sumedenie de lucruri şi lucruşoare la care m-aş înhăma, dacă m-ar ţine curelele, nădragii, tupeu’, los cojones, the guts, the balls.

Aşa că, dacă nu mi-ar fi oareşicum frică, aş începe printr-o mare supradoză de orice, cu spume, cu tot tacâmul, cu steluţe şi goluri, cu sechele minimal-e/-iste, să arăt ca Uma Thurman în timp ce mi se intamplă şi să-mi revin la fel ca ea, cu o seringă în sânul meu stâng absolut superb, care acoperă nu mai ştiu ce organ. Yeah, expose me, baby!

M-aş apuca de alpinism. Şi de alte sporturi, ca să-mi permit condiţia fizică să mă bucur de înălţimile respective. M-aş duce la Moscova să mă dau în sus si-n jos pe scara rulantă de la metrou, tot timpul cu ochii deschişi, să văd apocalipsa cum ma-nconjoară şi mie-mi place, sau, mai rău, nu-mi provoacă nici-o emoţie. Eat this, mister fear of heights, stairs and other things!

As intra furtunos în bârlogul ungurului, i-aş spune „iubito, împachetează-ne două rânduri de haine, ia toţi banii din casă şi cardul şi hai în lume”. Aş duce-o la Praga, m-ar întreţine şi m-aş vindeca şi de teama cu tagul hostel, undeva mai jos pe listă, dar tot acolo.

aş conduce.

…. dacă nu mi-ar fi frică de incredibilul meu potenţial, în mod sigur aş deveni o persoană mai bună. prea bună pentru voi, evident.

vă mulţumesc.

.will return to tag. tagging: miss audrey, miss raluca, miss irene. Miss-ele sunt rugate să se regăsească în această listă în măsura în care vor.

Tagged: , ,

§ 3 Responses to ce as face daca nu mi-ar fi tarse

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ce as face daca nu mi-ar fi tarse at Catmime's Weblog.

meta

