Grafin Maritza

Octombrie 30, 2008 § 6 comentarii

Medgidia, let’s rock!

Sunt la fel de inutila ca acum patru ani, trei ani, doi ani. Anul trecut poate a fost o perioada de pauza, dar talentele mele magice s-au intors mai potente ca niciodata. Intotdeauna am apreciat in mod sincer senzatia de „cine dracu m-a pus sa fac asta acum si stiu ca e o tampenie sunt proasta ce cacat” care si-a gasit ecoul in mine de fiecare data cand cele mai interesante evenimente din dubioasa mea existenta erau impartasite in premiera unei entitati cu organe sexuale atarnande.

Da, m-am angajat iar – mai mult simbolic ca statut legal si totusi cu implicatii mai serioase de salahor fata de munca de librar. E atat de misto incat numai faptul ca m-am scarpinat fara sa ma manance mai poate mirosi a bomboane expirate pe langa tortul meu cu 7 etaje si o echipa intreaga de dansatoare in el. Cam cu asta ar echivala intamplarile zilei de azi. Rezultatele in intervalul 14-27 noiembrie, cu mediatizare mai intensa in perioada urmatoare.

Nu mai e vreme de nimic, poate doar de slabit si de dus doruri, cele doua constante impuse de societate eternului feminin, ca sa citez pe jumatate. Rolul tau e sa slabesti femeie, indiferent de cat te bate vantul intre coaste sau de cate jumatati de biscuiti mananci pe zi. Nu luati regenon. regenoane. regenon, cu dedicatie speciala pentru cei care ajung aici googlind regenoane. Clujul e atat de departe incat ma bazez pe faptul ca voi fi un zombie in perioada urmatoare si nu voi mai simti nimic. Altfel, aceeasi casa goala, aceiasi oameni care se vor perinda in curand prin ea.

JOI, 27 noiembrie, concert GOTAN PROJECT.

§ 6 Responses to Grafin Maritza

  • Animaliciul73 spune:

    Hai ca incepi sa scrii din ice in ce mai bine😛

  • rangul google nu se calculeaza dupa numarul de aparitii ale cuvantului regenon (pe care tocmai l-am mai zis si eu o data) ci dupa numarul de linkuri din alte pagini spre postul asta, care contine respectivul termen. Regenon, zic. PEntru siguranta, evident ca putem, totisi, repeta si noi regenon, just in case..

  • catmime spune:

    multumesc, zic dara, pentru informatie. Am dat si eu un google nevinovat la chestiunea in cauza si nu am ajuns decat de pe a treia pagina aici. Oare oamenii astia cum naiba reusesc in fiecare zi?!

  • Cosmic Audrey spune:

    Same here. totusi, la mine, pe langa regenon, lumea mai cauta si fluturi emo, tarfe din regie, rahova sau din camine, si – cel mai important – pe subsemnatul vasii :))

  • catmime spune:

    Oamenii tai par in mod sincer interesati de frumos sub toate formele lui :)) Aici zilnic se ajunge pe regenoane, dureri de stomac, regenoane, the young and the restless si regenoane. Mai sunt si unii care se uita dupa freud si armstrong, dar asta doar fiindca domnul vasii nu e destul de bine reprezentat aici.

  • cKn : _______/ spune:

    Ok domn’soara , mesajul se adreseaza direct si exclusiv ownerului , Catmime , din cate-am observat . Felul in care am ajuns pe-acest blog e chiar cel pe care l-ai intuit . Bine gandit (mai ales „luati regenon. regenoane. regenon” – l-ai infipt in google ca si cum plateai pentru reclama ).
    Ajung cam greu la problema , aflandu-ma dupa un maraton care la un moment mi-a cam dat de gandit … si e ciudat , craciun , dar cui ii pasa , pe masura ce te maturizezi ajungi sa conservi spiritul sarbatorilor ca pe o lumanare , din ce in ce mai mica , in timpul unui muson . Filme . Revenind , apreciez foarte mult felul in care ai abordat situatia , poate si pentru ca exista o oarecare coincidenta , si-am rupt ore bune din zilele in care singura arma pe care o aveam era vocea din capul meu , care , era blanda , si parea sa aiba multa rabdare , un fel de caz concret pentru psihanaliza lui freund , [principiul de baza – OM-Iceberg : constient deasupra apei (varful) , subconstient (cea mai mare parte a sa] . Si culmea , intre constient si subconstient , m-a lovit un fel de titanic , care mi-a dat inconstient , in sensul ca am inchis ochii voluntar , si desi nu se intamplase nimic psihedelic in capul meu , am vazut HD , o entitate antropomorfizata , pristina , pe care-am identificat-o imediat cu un fel de „inger pazitor” ; era desfigurat , aruncat in spini , sangerand in special la nivelul ochilor . Stun . Am reusit sa cobor in cel mai adanc loc al subconstientului meu , un fel de abis , unde lumina sau speranta nu pot lua forma . Anyway . Ca sa scurtam povestea because they miss me :> , ce vroiam sa-ti spun e ca : atata timp cat tu constientizezi o oarecare forma de dependenta , cel putin din punctul meu de vedere inseamna ca e vorba de o dependenta sociala/fizica , intrucat un dependent psihic nu o constientizeaza , reusind sa se prosteasca singur (gen , vocea din capul lui il detesta , sau a murit candva ) . Mai mult decat atat , la un anumit nivel , as vrea sa realizezi ca desi prima impresie e ca ai pierdut 3 ani din viata (sa fim seriosi , ce viata , suntem paradoxali , cum poti sa te minti ca nu-i normal atata timp cat nu avem inceput – nu stim nimic ! . , sa avemi doar sfarsit , si ala ambiguu ? , asa ca relaxeaza-te , sunt oameni care trimiteau scrisori in alte lumi cu cate 10 timbre de calitate superioara , si au trait pana la 70 , fata de mici druizi vegetarieni pe care i-a lovit cancerul la 24 de ani (acum imi dau seama ceva nu e corect deloc in lumea asta , ca-mi inspira sentimentul imediat urmator dupa revolta , din seria lui ) , sau cat ai spus , totusi , cel putin [s-acum ating problema] felul in care ai SCRIS este impresionant , din nastere , sau dobandit ulterior prin mijloace mai putin ortodoxe ( n-o sa-ti vina sa crezi ce-a putut sa faca Ion Barbu cat a fost student :> ] , Eminescu , multi altii… daca ma gandesc bine majoritatea … sau poate se-ascund bine , si in cazul asta sunt toti :)) ] . Era prea lunga fraza ; so , concluzia e : sper sa insemne ceva , nu arunc complimente in vant , dar felul in care scrii ,are sclipirea necesara sa ma tina in fata calculatorului inca 10 pagini [ fapt sondat de cei care inca pot fi seriosi 2 minute din casa ]. Asadar , si o auto-biografie eventual anonima daca nu vrei sa porti label-ul de ex-beenthrough , si sa stii , va trebui sa ma crezi pe cuvant , dar pofta vine mancand , iar atunci cand o faci din inima , ai senzatia ca o faci petru tine , asa ca give it a shot . Sper ca poti sa ma intelegi , pentru ca daca nu , prima idee ce se-nfiripa in capul tau e ca m-am luat eronat … Asta ar insemna ca i failed , motiv pentru care am sa uit sa mai trec pe-aici , gen , never know for sure .

    UNIVERSAL : !!! va rog , nu confundati forum-ul cu locul unde minciuna devine o forma de atletism de performanta !!!

    PS : 1)*Orice mesaj care poate fi interpretat ca si sfat sa fie considerat o introspectie profunda . Urasc sfaturile si oamenii care le arunca-n mine . Asa ca in ceea ce ti-am spus am fost foarte deschis , s-am zis sa-ti spun ce era nevoie sa aud in momentele alea sepulcrale de liniste ca sa-mi fie mai usor si sa ajung la o concluzie personala din urma … „Experientei” sa-i spunem . Ce-am spus as aplica pe mine dac-as fi in postura ta .
    2)**Lost count . Trebuie sa ma retrag .
    3)*** ( si ce-as vrea sa pot sa-ti ofer … gen de craciun , asa fara sa am vreo treaba , ar fi sa pot explora un univers paralel , sa intru , sa caut , sa gasesc acelasi articol , si sa-ti aduc ipostaza si articolul in fata usii , sa-i dau ceva sa va distrati ei , sa sun si sa fug de-acolo mult mult mai fericit . Si abia atunci ar fi craciun .) Ori asa , sau sa poti singurica sa faci ce-ti doresc eu , sa vezi sarbatorile astea prin ochii unui copil , macar pentru cateva secunde ; ar fi destul boost cat sa … nu stiu , cat sa te intalnesti prin casa cu „fantoma trecutului” , care sa te priveasca in ochi cu demnitate .

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Grafin Maritza at Catmime's Weblog.

meta

