transformer 8/9, Viennalele, and whoever killed Amanda Palmer

Octombrie 9, 2008 § 2 comentarii

Things are almost pulling together. dupa o saptamana la fel de tragi-comica si neagra ca sezonul 3 din Weeds, conform teoriei ca orice serial/structura narativa/eveniment care se bazeaza pe un subiect dubios/ilegal nu poate gravita tot timpul in sfera comicului, pentru ca rahatul nu e niciodata roz si amuzant decat daca ai fisuri anale, dar atunci intram in alte aventuri si peripetii.

biletele la thievery, sector K, rand 12, fericire maxima, stau bine sanatoase dosite intr-un dictionar, maine se rezolva si cu biletele de avion, Viennalele ne asteapta, un oarecare hostel Panda ne asteapta si el, dupa programarea la doctor de maine ma astept la un oarecare tratament cu antibiotice, ceea ce amana analizele de saptamana viitoare, ceea ce permite destrabalare maxima acum ca vine Clujul la Bucuresti. Bucurestiul deja are doua solutii de cazare de rezerva pe langa cea din dotare de la Obor asa ca am un rid mai putin. [Spitalul s-a dovedit o experienta atat de undercover particulara incat doctorii nu vin decat daca au programari. Voi vandaliza salvarile si florile plantate din curte in semn de protest cu o proxima ocazie. Boala inainteaza de parca am fi in prim capitol de morometii, si iaste rabdare in toate, si azi o tuse, maine un stranut, poimaine comunicam prin semne ca de voce nu se mai poate pune problema. Gloria Gaynorish I tell ye, I will survive.]

Am vazut Dincolo de america [trailer aici] , incerc sa-mi fac curaj sa ma duc la facultate si sa stau o zi intreaga acolo, imi spun ca de luni, de luni chiar o sa ma duc toata ziua si nu o sa mai gasesc scuze oarecum intemeiate, gandindu-ma ce filme as vrea sa fac as raspunde animatie. [ Mi-am propus sa rezist timp de 3x maine, unde x este necunoscuta ‘curs’.Daca nu as avea dubii serioase in privinta asta, m-as simti mandra de mine. un pic. doar un pic. ]

Am ajuns sa beau cam 5 cani de ceai/zi. Cred ca sfarsitul e aproape. Din nou, cred ca relatiile inter-umane sunt pur si simplu supraevaluate. Exista lucruri mult mai enervante, frustrante, solicitante. Asta nu inseamna ca nu imi iubesc ungurul ca-n prima zi, draga ungur, draga.

Simona tocmai zice de un concert Amanda Palmer pe care o sa-l prindem la Viena. Things are almost pulling together. [ Ideea de dear Amanda Palmer suna din ce in ce mai bine. Demoisella imi jeluieste si acuza in playlist in ritmuri de punk cabaret de cand am downloadat albumul. Cautati si ascultati Who killed Amanda Palmer. A, da, si haideti la Viena sa o ascultati live. ]

Tagged: , ,

§ 2 Responses to transformer 8/9, Viennalele, and whoever killed Amanda Palmer

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading transformer 8/9, Viennalele, and whoever killed Amanda Palmer at Catmime's Weblog.

meta

