prefix

iunie 8, 2008 § 2 comentarii

Mi-am schimbat numarul de telefon. Nu mai incepe cu 019. Acum veti forma 020. Am trecut la alt operator. Nu e vorba ca fostul nu m-ar mai fi satisfacut; pur si simplu a fost inglobat in … altceva

Evident, asta nu, nu ma multumeste. Si-am mai facut un pas fortat catre conceptul de dirty, old and useless clown. Ar trebui sa ascult Placebo, twenty years. Am tradat. Ascult Travka si formez 020 obsesiv. Vreau sa simt Praga cu tine. Nu Bucurestiul, nu Clujul. Praga. Si-apoi cine stie ce tampenie as face. Daca as ajunge un cersetor la poarta unui castel din vremea razboiului de 100 de ani, singur si neinteles de nimeni … pentru simplul fapt ca nu cunosc limba ceha.

Tagged: ,

§ 2 Responses to prefix

Lasă un comentariu

What’s this?

You are currently reading prefix at Catmime's Weblog.

meta