viata mea, o telenovela de thomas hardy

Iunie 3, 2008 § Lasă un comentariu

 

 

-Ati avut vreodata impresia ca viata dumneavoastra seamana cu o telenovela?

– … da.

Raspuns … corect.

-Pai, sa va povestesc. Am avut eu dintotdeauna senzatia ca am fost facuta pentru lucruri marete, da’ nu ma gandisem ca o sa fie chiar asa. Si-apoi am gasit aia, cum ii zice, doamne. Aaai, cum am simtit eu ca suntem la fel si ca de fapt personajul ei l-au scris domnii aia gandindu-se la cineva care suferea ca mine. Parca eram Tess si barbatu-miu Angel Clare. De fiecare data cand ma iubea trebuia el domne sa gaseasca o greseala la mine si sa ma faca de ocara. Dupa ce ca el ma lasa si stia bine ca nu pot singura, eu nu pot singura si i-am zis de atatea ori, de-aia am simtit eu asa, cum v-am zis, si dupa aia a plecat tocmai cand era mai bine, de ce? pentru ca fusesem a altuia, vezi doamne. Dar el nu stia ca eu il iubesc? pe el? pe Angel? Acuma, adevarul e ca inca nu s-a terminat serialul. Astept sa vad ce urmeaza sa ni se intample. In ziar la horoscop zicea ceva de o vacanta si niste pietre mari. Nu mai am rabdare.

 

Tagged: , , ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading viata mea, o telenovela de thomas hardy at Catmime's Weblog.

meta

