Cuplu

Mai 27, 2008 § Lasă un comentariu

De fapt nu-i vina noastra. Pur si simplu ne-am nascut prea tarziu.

Fie asta, fie faptul ca nu reusim sa tinem minte cum sa ajungem la celalalt eu. Si celalalt. Si toate eu-rile care se nasc an de an in aceeasi zi cu noi, si care intra in aceeasi gaura de lume doar ca o fac in coordonate temporale diferite. Undeva in Buenos Aires, ascultand o milonga, un alt eu sta pe aceeasi banca pe care s-au intalnit Borges de 20 de ani cu cel de 60.

Undeva mai la sud, un tuciuriu drag descopera diamante si pume si crocodili si samani. Sub lumina aceleiasi luni, pentru ca de, ce sa vezi, impartim emisfera, ne jucam fiecare cu puta in nisipul lui primordial. [ Diacriticele se pun dupa plac. Limba mea de vis permite sens si in absenta lor. ]

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Cuplu at Catmime's Weblog.

meta

