geneza puiului de tigan care nu a mai fost

Mai 10, 2008 § 2 comentarii

––––––––––––- 

„Now all them jokers kept around
Just like the scarecrows in hometown
From screen to screen they’re travelin’
But I’m a wonderlust king
I stay on the run, let me out
Let me be gone”

Cand m-am simtit chemat, nu stiam prea multe, dar era ceva care salta tare in miezul meu. Ar fi inutil sa-mi spun ca vina era ca nu stiam sa simt mai bine. Nici unul din noi nu stia. Cand ne venea randul, eram smulsi din valul de caldura in care ne zbateam si El ne citea. Sa spun ca intra in noi nu ar fi corect. Intuiam noi cam cum statea treaba, si poate de-asta si existam. Eram acolo pentru ca ne venea randul.

Cand a vazut prin mine, mi-a suflat un ras cutremurator direct prin mijloc. I-am purtat mult timp vibratia rasului, zguduind pantecul care ma purta la randul lui. Cred ca asa a fost cu fiecare, dar cand ne dadea drumul din imbratisare, deja apucam cai diferite. Sunt curios cati dintre noi si-au dat seama ca s-au reintalnit cand s-au simtit pentru a doua oara, imbracati in materie.

Mi-a soptit doua lucruri in energia care mi s-a disipat prin toate colturile.

Nu poti.

Nu poti.

Ii cerusem sa ma nasc tigan.

Toti spun ca primele noua luni sunt cele mai placute. E, cacat. Cu fiecare inspiratie deveneam mai constient de cele doua greseli pe care materia din mine le purta. Pe de-o parte faptul ca nu puteam avea copii. Pe de alta, si ce ma durea cel mai tare, handicapul.

Intr-o zi destul de calduroasa si umeda, am devenit al unei familii, constient ca tiganii mei nu ma mai asteptau. In satra se nascuse o creatura care avea si trupul si sufletul intreg. Injumatatit, privind libertatea, nu pe El, de dincolo de un geam, incepeam sa devin constient de lipsa pe care o purtam in minte si-n oase.

Am ramas dincolo de geam intreaga viata, din ce in ce mai departe de momentul cand mi-a ras in fata, spunandu-mi ca un om fara mandrie, sange iute si dor de duca nu poate fi tigan.

 

 

Tagged: , ,

§ 2 Responses to geneza puiului de tigan care nu a mai fost

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading geneza puiului de tigan care nu a mai fost at Catmime's Weblog.

meta

