Ce doreşte Domnul?

Aprilie 27, 2008 § 1 comentariu

După legea compensaţiei, când se trezeşte câte unu’ că vrea sa învie, un altul va avea brusc revelaţia că vrea să moară. Ceea ce nu facem repede, nu facem deloc, deci nu de-aici ne doare.

Problema , numită generic EU , e că nu poţi pune degetul pe superficial. Până şi degetul tău o să treacă de la un loc la altul, neştiind unde să rămână şi cum să-şi argumenteze poziţia. Imaginează-ţi că degetul care face acuzaţia şi dă sentinţa e o continuare a conştiintei tale. Din cazanul în care-ţi fierb gândurile ies toate, rând pe rând, mirosind a iasomie şi vanilie şi având consistenţa unor frânturi de idee. Bine, dar îţi e duşman cine te fixează într-o singură întruchipare, fie că o face din ură sau din dragoste. Aici nu există o singură întruchipare, domnul meu, dar există ceva numit oglindă. Mă iubeşti, te iubesc. Mă enervezi, te enervez. Mă îmbrăţişezi, te îmbrăţişez.

Ce doreşte Domnul?” întreabă Mefisto pe Faust, stând la cafea în bucătăria diavolului.

Tagged:

§ One Response to Ce doreşte Domnul?

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Ce doreşte Domnul? at Catmime's Weblog.

meta

