Tortellini, toba de tinichea si salonul de masaj erotic…

Aprilie 17, 2008 § 2 comentarii

 

 

Daca o sa am vreodata copii ca Oskar, cu tot cu toba lui de tinichea, o sa evadez in alta carte si in alt film.

Hai si prinde-te in lumea mea sa ne invartim pana maine in tramvaiul 21 pe Calea Mosilor si sa ne dam in jos in statia unde stiu eu ca au tortellini la magazin. Nu trebuie sa asculti travka, dar vreau sa stii de ce ma uit la tine intr-un anumit fel cand iti spun ca nu suntem decat doi albi pierduti undeva, pierduti undeva unde in nici un caz nu e africa.

Pentru prima data am trait sentimentul unei zile productive la scoala. Mi-am infruntat dragonul interior, ca un Bruce Lee veritabil, si am trecut mai departe. Mi-am sustinut subiectele, mi le-am imbunatatit, au fost placute si am o pofta de scris ca in zilele bune in care imi rupea cate-un bolovan inima si voiam sa ma razbun in scris. Stii cum? Iei o piatra, o treci prin ou pe-o parte si pe alta, apoi adaugi otet dupa gust.

Si uite ca dupa toate instructiunile kitului ‘build your own creature, doctor Frankenstein „, ai in fata un libidinos care se uita ca pisica mea liza , cu un ochi drept si cu unul cas. Cu el o sa sustii primul tau interviu pentru angajarea la un salon de masaj erotic. Da bine la C.V. Avem nevoie de o codoasa, pardon, receptionera, cineva care sa stabileasca programul, sa tina fetele sa nu plece mai repede, sa vada daca sunt clientii satisfacuti, dar nu prea mult, daca ma intelegeti, pentru ca la noi nu e ca in alta parte. 90% dintre saloanele din oras sunt de fapt bordeluri mascate. Stiati domnisoara? Sa mori tu, nene! Primiti 13 milioane, dar va trecem 5 pe cartea de munca, ca traim in Romania. Sa stiti ca ce o sa faceti nu se cheama PARA, ci FEEDBACK! Aveti doar 19 ani? Credeti ca o sa faceti fata? E cam putin pentru o pozitie de management.

Asa mi-am ratat prima slujba de codoasa, plasatoare, securista de alcov.

M-am gandit la o groaza de lucruri pe care i le-as fi putut spune posibilului meu viitor sef. Cel mai mult ma rodea sa stiu daca vede lumea cu ochiul drept, cu ochiul cas, sau face o medie intre. Ma bucur ca nu am facut-o, pentru ca la iesire, citindu-mi interesul in ochi, mi-a intins cartea de vizita si mi-a spus despre posturile la videochat.

Pentru domnisoarele care si-au dorit dintotdeauna sa se dezbrace online: www.professionalstudio.ro . Pentru clienti, as vrea sa punem accentul pe intimitatea si confidentialitatea oferite! NU exista para, exista feedback.

Pana atunci, hai la mine sa cumparam tortellini.

>

P.S. Intotdeauna am fost de parere ca o poza trebuie sa reflecte punctul de maxim interes al textului.

Tagged: , ,

§ 2 Responses to Tortellini, toba de tinichea si salonul de masaj erotic…

  • Mortii Tai spune:

    esti o sugatoare de pula grava…exista lume care te si cunoaste

  • catmime spune:

    sper ca doar pentru talentele mentionate de tine😀
    cum sa alaturi termenul „grava” langa pula? situatia sa fie grava? organul sa fie grav? grav si trist si deprimat si frustrat … si anonim, huh? ;))

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Tortellini, toba de tinichea si salonul de masaj erotic… at Catmime's Weblog.

meta

