In umbra marelui librar

Aprilie 15, 2008 § 4 comentarii

„Librarul e un motor de cautare pentru client.”

Sunt in miezul unei angajari ca librar. Ca daca nu am sters praful acasa pana acum, sa invat s-o fac pentru uzul altora. Pentru ca noi tratam cartile cu respect. Mi-a placut asta. A mers la fix pe fetisul meu. Si daca ma mandream pana acum ca eu impachetez cadouri cu stil, manarind si mesterind hartia pentru a gasi un aspect „chabby chic, creponat, incretit, superb, one of a kind, funda aia sta acolo, pachetul rezista, dry wetter taft”, acum voi invata si asta dupa standarde traditionale. Daca am baut cafea pana acum, trebuie sa invat cum sta treaba cu ceaiurile si ce cd de muzica as recomanda cu un roman de Bulgakov. Daca nu am zambit pana acum de bunavoie, voi invata sa o fac fortat. Si daca nu am spirit de observatie si visez cu ochii deschisi, acum voi fi si sistem de siguranta. Si totusi, librar, domne’, librar!

De cum incep ma las de facultate!

Prietenul meu mi-a cerut sa-i fac un profil psihologic. Fie in compunere, fie cu liniute, desi stie ca nu sunt deloc concisa si la obiect nici cand incerc la modul serios, ceea ce nu o sa fac acum. Focus pe ce nu-mi place la el. Cred ca vrea sa-mi dea papucii si vrea un pretext ca sa poata sa o faca cu demnitate si mandrie ranita. I-am pregatit un .doc cu font de 12, Times New Roman, italics si spatiere de 1,5.

Sunt insarcinata. Imi place totul la tine.

Cu dragoste, Ada.

15 randuri mai jos: glumeam. partial.

 

Tagged: , ,

§ 4 Responses to In umbra marelui librar

  • Iulia spune:

    si te-ai angajat ca librar pana la urma? o sa te bat la cap pe la carturesti intrebandu-te ce ceai merge cu proust? (n-am citit proust dar vreau f mult…nici eu nu stiu de ce. si sper ca am vazut bine, in poza e carturesti. unde au toata seria in cautarea timpului pierdut cu 1 mil jumate).

  • catmime spune:

    Da… incep in mai. Ai recunoscut bine locul😛 Cu Proust as sugera un martini, dar nu in locatia cu pricina :))

  • Iulia spune:

    Heh, congratulations. O fantezie, ce-i drept mai slabuta a mea, de cand am intrat prima data in mult-laudatul carturesti a fost cum ar fi sa lucrez acolo. O sa ma multumesc cu povestile tale de librar. A. Do you get discounts?😀

  • catmime spune:

    Sa zicem ca exista ceva avantaje pentru cei privilegiati😀

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading In umbra marelui librar at Catmime's Weblog.

meta

