Prove your logic

Aprilie 6, 2008 § 2 comentarii

SPOILER/TEASER: level 16.

PROVE YOUR LOGIC, people! / www.proveyourlogic.com

level 16

Tagged: ,

§ 2 Responses to Prove your logic

  • Adina spune:

    eu am ajuns pana la 17 si mi-a fost lene sa repet fiecare intrebare iar ca sa mai incerc.

  • catmime spune:

    Eh, ce vremuri! M-am luat la intrecere cu o unguroaica si am ajuns sa-l terminam impreuna, punandu-ne neuronii la bataie in comun …🙂 si uite asa s-a mai dus o aventura logica!😀

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Prove your logic at Catmime's Weblog.

meta

