bai, care mi-a sutit zapada?

Septembrie 11, 2007 § 2 comentarii

Mi-e greu sa inteleg de ce nu ninge inca. E frig. Ne-acopera intunericul lui doamne-doamne de la 6-7 in conditiile in care e si innorat de vezi numai ceata ridicandu-se maiestuos de pe Tarnava Mare. Flashback la poezia ceea cu ceata care venea pe picioare mici de pisica, sau picioarele pisicii mici… The fog came on little cat feet. Acum am elucidat misterul. Dar zapada? Dar laptele si prajiturile pentru mos craciun? si fumul asta de tigara care se incapataneaza sa ramana in casa… ah, ce urat e sa fumezi si sa-ti inghete toate cele. Ah, zapada, unde esti cu padurea ta cu tot?

pana si asta vara aveam impresia ca ninge cand vedeam fluturii aia narcomani care roiau in jurul singurului bec de pe strada. daca mi-ati vedea ochii acum, m-ati complimenta ca sunt ca ai caprioarei din proza lui Labis. Ah, si ce tanar se duse Labis pe taramul cetii unde dispar si labutele alea de felina cand iese oleaca soarele!

Dati-mi o frunza kamikaze in omoplat sau o patura de zapada in carouri, ca asa nu ma mai joc.

§ 2 Responses to bai, care mi-a sutit zapada?

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading bai, care mi-a sutit zapada? at Catmime's Weblog.

meta

