Alpha dog and Beta bitch

August 19, 2007 § 5 comentarii

Situatie ipotetica fara absolut nici-o trimitere la evenimente reale petrecute recent: ti se reproseaza ca, muiere fiind, iti versi frustrarile oriunde apuci.( … *versiune cenzurata* ) Solutii posibile:

  • A. Ii dai dreptate si: (?!?)
  • B. Nu ii dai dreptate si intelegi ca:
  1. Daca ego-ul tau are nevoie de avertismente subtile, le accepta numai din partea ta. (Jos, baiete!)
  2. O argumentare bazata pe misoginisme tipice si lipsa de informare e de-a dreptul enervanta/ timp mort in care ai putea la fel de bine sa-i dai cu o sticla de plastic in cap cuiva/ iti trezeste cheful de dat peste bot daca esti cu * fighting mode* on.
  • C. Iti vizualizezi viata ca un continuu exercitiu de frustrare feminina (Liniste in sala ca dam drumul la film! Macar nu mai puneti telefoanele pe handsfree, daca pe silent nu va lasa inima.)

  • –––-p-a-u-z-a–––––p-u-b-l-i-c-i-t-a-r-a–––––––––––

 

Draga echipa de productie 9595,

Aseara, dupa ce deja ma bagasem in pat si deci asteptam sa-mi dorm somnul meu obisnuit, dupa ce ascultasem ticaitul ceasului pana la refuz, il vad pe el ca-si trage un scaun langa patul meu. I-am spus sa vina mai aproape. Evident, ca un bun prieten, m-a ascultat. S-a asezat pe pat, mi-a pus mana pe picior, mi-a aruncat o privire greu de descifrat si mi-a spus: ai avut ganduri murdare astazi? (taiati!) Esti constienta ca ti-e rusine cu tine insati?

Privirea era defapt un repros. Iar eu, draga de mine, dragii mei 9595 (daca aveti vreo legatura cu aia cu dogma ’95 sa stiti ca nu va mai scriu ca nu-mi mai place de voi), am inteles in sfarsit. Prietenul meu Isus imi spunea sa imi revizuiesc atitudinea fata de impletirea a doua concepte de maxima importanta: oamenii si timpul liber imbinate astfel incat sa dea „cum sa bagi oamenii in timpul tau liber intr-un mod ideal”.

Am adormit gandindu-ma la un mascul alpha, programat genetic sa ma rapeasca din tocmai acel somn in care eu intelegeam ca iaste mai bine sa faci sacrificii decat compromisuri. Si nu, nu am uitat sa folosesc noul demachiant despre care am citit in revista mea preferata, cea cu numele cela de cocktail, si sa pup posterul cu Justin Timberlake inramat si pus la rasarit, soarele meu, lumina ochiilor mei, bucuria tineretilor mele imbibate in (…*cenzurat*).

Condimentati cu marele adevar universal valabil: barbatii este porci, dar ei stie sa asculte femei frustrate si in nevoie. Sau asa sustin unii dintre ei. Ipotetic vorbind, bineinteles.

§ 5 Responses to Alpha dog and Beta bitch

  • Rin Tin Tin spune:

    Dogma?
    Ce-are dogma? 95?

  • catmime spune:

    Dogma 95 este un capitol de studiu destul de interesant (mai ales ‘THE VOW OF CHASTITY’ http://www.dogme95.dk/menu/menuset.htm) pentru oamenii pasionati de film, dar care pe mine ma lasa rece. Chestie de subiectivitate.

  • Rin Tin Tin spune:

    stiu, darling. insa nu stiam ce-are. inceputurile au fost bune, pacat ca s-a pierdut totul pe drum . Breaking the waves a fost super-tare.. ultimele sunt varza.

  • catmime spune:

    Are doar la nivel de trimitere auditiva si personala. Pentru subsemnata, capitolul ‘vizionam filme Lars von Trier’ se reduce doar la Dancer in the Dark, asa ca raspunsul tau, monsieur, intra in categoria: „viitoare vizionare recomandata de:’

  • Rin Tin Tin spune:

    dancer in da dark a supt, pentru mine. scuza-mi franchetzea.
    sper sa-ti placa breaking the waves.
    am putea sa mai schimbam recomandari, daca vrei..

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Alpha dog and Beta bitch at Catmime's Weblog.

meta

