Prietenul tau, Isus (haiofilie)

August 18, 2007 § 2 comentarii

01:45 Am primit zilele trecute doua brosuri. Amandoua in Sighisoara si asta nu are absolut nici-o relevanta. Prima continea un discurs oarecum disperat si partial materialist din partea lui. Nu, nu, din partea LUI. Se semna prietenul meu, Isus. Cu un singur I. Asa l-am recunoscut, altfel riscam sa fac o confuzie. Bine, asta si adresa la care ma invita sa-i scriu. Pentru cei avizati, Isus sta pe o strada oarecare din Timisoara.

A doua brosura era un fel de hibrid aproape la fel de interesant. Dupa continut, nu pot decat sa-l suspectez tot pe prietenul meu de paternitatea textului in cauza. De ce mi-a atras atentia a doua brosura nu e greu de inteles, tinand cont de schimbarea la fata. L-am simtit aproape, cald ca doi obraji inrositi de la prea multa tequila, haotic si sincer. Si asta m-a facut sa ma intreb, sa imi macin neuronii pusi la afumat (tigara de ora doua a.m.): daca prietenul meu m-ar opri pe strada, cum mi-ar vorbi de fapt? Trebuie sa… –

03:20 In sfarsit am gasit brosura. Incerc sa ma odihnesc.In patru ore voi fi in trenul spre Timisoara. Trebuie sa stiu.

leave it to jesus

In cold light of morning while, everyone is yawning,
You’re high,
In the cold light of morning the party gets boring, you’re high.
As your skin starts to scratch and wave yesterdays action goodbye..
Si peste tot miroase la fel. A criza. Te uiti la teve si casti, cascato, te uiti cum te invata ce sa nu faci si cum sa o faci daca tot te apuci. Daca te invata cum sa te opresti, logica iti va spune ca mai trebuie sa fie un pas undeva la mijloc. Ceva ce ei nu spun, dar finanteaza. Si creste noua generatie intru tusine si regenon si nimeni nu stie cum ii cheama, de unde vin si unde se vor integra. E un fel de cerc vicios. Trebuie sa ai un prieten cu cel putin un viciu, prieten care are un prieten cu -ai ghicit- cel putin un viciu, prieten care la randul lui are un prieten cu prieteni. Si daca asta nu te ajuta cu nimic, cercul tau e steril. Felicita-te, pentru ca asa vei putea servi sistemul.
Forget past indiscretions,
And stolen possessions,
You’re high,
In the cold light.

Si uita de tot, beibi, uita-te in jurul tau si ia aminte cum se uita toti cum se uita. Orice. Suntem la A.U.A. Asociatia Uitatorilor Anonimi. Sau era a uitucilor? Indiscretions? Stolen posessions? Metaphorically speaking? Fucking kangaroos, mate. You’re high. You’re the new IT. It’s two in the morning, you’re gorgeous, you’re high, you’re dirt and you’re young. And that’s what you love… apart from the smell of napalm in the morning.
In the cold light of morning,(says who? e cald) while everyone’s yawning,
You’re high.
In the cold light of morning ,
You’re drunk sick from whoring and high,
Staring back from the mirrors,
A face that you don’t recognise..
It’s a loser, a sinner, a cock in a dildo’s disguise,
In the cold light.

Judgemental.
E doua dimineata, e cald si politistii ale caror priviri dubioase le simti pe retina se apropie de tine ca sa te apere de caini, de javre, de intuneric si de fobii, mai ales de gandul ca iti ratezi viata. Politistul de cartier care nu face distinctia intre familiar si familial flirteaza cu picioarele tale, cu zambetul tau, cu gandul tau tampit ca asta nu e momentul cel mai bun sa vorbesti cu el.

prietenul tau,
Isus.

03:30 Mi-e greu sa cred ca prietenul meu poate gresi destinatarul. Singura solutie plauzibila e ca el stie ceva ce eu nu stiu inca. Chestiune de timp, imi spun.

§ 2 Responses to Prietenul tau, Isus (haiofilie)

  • matilda spune:

    ce fain.:)
    placebo si isusi.
    am primit si eu brosura aia.
    intr-o seara cand zaceam cu un tip pe o strada pietruita si unu a venit si a inceput sa ne faca poze.
    dupa aia mi am dat seama ca n-aveam chiloti pe mine si purtam o fusta.
    (toate astea spuse cu in the cold light pe fundal )

  • catmime spune:

    Si batea vantul, fusta flutura haotic, iar pavajul susura in voie ‘cold wind blowing’🙂

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Prietenul tau, Isus (haiofilie) at Catmime's Weblog.

meta

